First world problems: bro Stokstaartje bestelt een nieuwe mobiele telefoon

De mobiele telefoon van Bureau Stokstaartje ligt volledig in puin. Tijd om een nieuwe te bestellen.

Op Coolblue vinden we een fijn modelletje. Klikkerdeklik, ja, we willen afrekenen. Hiervoor kiezen we iDEAL met als bank ING. Om de betaling te bevestigen moeten we een TAN-code invoeren. Die ontvangen we per sms …
We kiezen voor de creditcard.

Coolblue is lekker vlot en wil de telefoon de volgende dag al bezorgen. Bro Stokstaartje heeft sinds deze week een eigen deurbel en we zijn op tijd op kantoor: niets staat een vlekkeloze bezorging tussen 11 en 13u in de weg.

Om 13.30 ontvangen we een mailtje:

Tot onze grote spijt is het PostNL niet gelukt uw bestelling, met barcode XXX, te bezorgen. Misschien heeft de bezorger uw huis niet gevonden (dat heeft-ie wel, aangezien er een kaartje op de mat lag), op de verkeerde deurbel gedrukt (dat zou heel suf zijn: naam en bedrijfsnaam staan er luid en duidelijk op), was deze stuk (nee, want dat controleerde ik vanochtend en zojuist), of was u net even de hond uitlaten (nee, de twee niet-productieve werknemers plassen bijna in hun broek). Waar het ook mis is gegaan, we geven niet op. We proberen ’t gewoon nog een keer.

Om Hermans nog maar es te citeren: ‘Door gevaarlijke gekken omringd.

Goed weekend!

Comments are closed.